قبولی آقای حسین بیدقی در دکترای کاربردی امیر کبیر

حسین عزیز قبولی ات را در دکترای کاربردی امیر کبیر از صمیم قلب به تو-خانواده گرامی-تمام ۸۲ ای ها و تمام شیمیستهای دانشگاه سمنان تبریک می گم. 

 

موفق باشی 

استاد

نظرات 26 + ارسال نظر
آشنا یکشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:20 ب.ظ

سلام
خیلی خیلی تبریک می گم.....

رحیمی نژاد دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:53 ق.ظ

سلام
تبریک میگم
موفق باشید

مرتضی دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:08 ب.ظ

از این پس به جای واژه گنگ و نامفهوم آقای حسین بیدقی بگویید:
دکتر حسین بیدقی

آقای دکتر بیدقی انشاا... خبر عضو هیئت علمی شدن و داماد شدن ات رو بخونیم

صبر کن ببینم!

میثم دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:45 ب.ظ

سلام
تبریک می گم موفق باشی

سلام میثم
دیشب خوابتو دیدم وارد دفترم شدی خندون.
(الان سه شنبه است)
موفق باشی

[ بدون نام ] دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:58 ب.ظ

سلام
تبریک میگم
انشالا موفق باشید
اگه زحمتی نیست مارو راهنمایی کنید و راهکار موفق شدن در امر دکترا رو بفرمایید

قابل توجه حسین عزیز

میثم سه‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:31 ب.ظ

سلام استاد
خواب شما نشون می ده که با اینکه از نظر جسمی انجا نیستم اما روحا انجا هستم و چون انجا در حضور شمام خندانم ما خیلی ارادت داریم

ممنون میثم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:04 ب.ظ

سلام
اسناد میشه منابعی که برای آزمون دکنرای آلی به درد بخوره را معرفی کنید.....

سلام
هر دانشگاهی منابعش را در آگهی مربوطه می زنه
آگهی نیز بر مبنای امتحاناتی که برگزار می شه زده می شه
یعنی شاید استاد الف (که دانشجو می گیره) از درس سنتز بیشتر خوشش بیاد و استاد ب...
در هر حال باید به آگهی مراجعه کنید
اما کلا درسهای ارشد را باید خواند و معمولا سنتز-شیمی فیزیک آلی-آلی پیشرفته جزو آزمون هست و زبان تخصصی.

ممنون
استاد

حسین پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:25 ق.ظ

سلام.
استاد شرمندم کردید. ممنون از لطفتون. خوشحالم که به عنوان یک شیمیست که کارش رو از دانشگاه سمنان شروع کرده تونستم قبول بشم.امیدوارم بقیه بچه ها هم موفق باشند.
مرتضی چه خبره؟ چقدر شلوغش می کنی؟ حالا کو تا دکتر شدن؟ولی ممنون. از این که به من لطف داری متشکرم. از همه دوستان دیگه هم ممنونم که منو مورد لطفشون قرار دادند.
دوستان اگه هر سوالی دارند در خدمتشون هستم.امیدوارم بتونم به بچه های شیمی سمنان کمک کنم.

سلام
ممنون حسین

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:37 ب.ظ

سلام
آقای بیدقی ضمن عرض تبریک میشه بفرمایید چطوری درس خوندید و از پس مصاحبه و هیئت داورها چطوری برآمدید؟از کی شروع به خوندن کردید و روزی چند ساعت در واقع منظورم اینه که چقدر روی دکترا وقت گذاشتید؟خلاصه که رمز موفقیتتون چی بوده؟
با تشکر

امین شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:12 ق.ظ

سلام حسین جان تبریک می گم انشاالله موفق و پیروز و سربلند باشید

مجتبی بمانادی شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:53 ب.ظ

سلام
دکتر حسین منم تبریک میگم
امیدوارم در تمامه مراحل زندگی موفق باشی
به امید دیدار

سلام
ممنون مجتبی
ان شاا... قبولی تو وبقیه

شهرازاد شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:17 ب.ظ

سلام .
حسین جان تبریک میگم . امیدوارم در تمام مراحل زندگیت موفق باشی.

حسین یکشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:08 ق.ظ

سلام.
مجتبی و امین عزیز ممنون از لطفتون. انشاا... به زودی شما رو هم تو مقاطع بالاتر ببینیم.
در مورد سوال اون دوستمون هم باید بگم که برای قبولی تو دکتری چند شرط مهمه که از جمله اونها می شه به رزومه قوی، سطح بالای زبان، اعتماد به نفس بالا در مصاحبه و درست درس خوندن اشاره کرد. هر کدوم از این شرایط توضیحات مفصلی داره که انشاا... دنبال این هستم که به زودی در دانشگاه سمنان برای علاقمندان این موضوع رو توضیح بدم. البته در حال حاضر به دلیل جلوگیری از مسایل جانبی به چگونگی اون اشاره نمی کنم.اگه این موضوع قطعی شد اطلاع رسانی می کنم.
اگه دوستانی عجله دارند می تونن شماره منو از دکتر عموزاده بگیرند( البته اگه مزاحم استاد نمیشن) تا من تلفنی بهشون توضیح بدم.
اگه سوالات ریز دارند می شه تو همین وبلاگ جواب داد.
ممنون

[ بدون نام ] یکشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:17 ب.ظ

سلام
اگر امکان داره در مورد درست درس خوندن راهنمایی کنید واینکه شما چندتا مقاله داشتید؟
با تشکر

حسین عزیز
سوالات مربوط به شماست.

ممنون
استاد

[ بدون نام ] یکشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:20 ب.ظ

سلام
تبریک میگمُ.شما برای زبان قوی چکار کردید؟
موفق باشید

امینی یکشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:25 ب.ظ

سلام
موفقیتتون در دکترا رو تبریک میگم
انشالا در تمام مراحل زندگی موفق باشید

حسین دوشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:29 ب.ظ

با عرض سلام دوباره.
ممنون از همگی دوستان.
در مورد درس خوندنم باید بگم که من اصلا زیاد درس نمی خونم(شاهدش هم بچه های ۸۲). بلکه می دونم که چطور درست درس بخونم که توضیح این موضوع هم طولانیه و اینجا نمی شه توضیح داد.
در مورد مقالات هم باید بگم که من غیر از مقالات داخلی و بین المللی ۲ تا مقاله ISI با Impact بالای 3 دارم.
برای تقویت زبانم هم دوره ارشد و خوندن و نوشتن مقالات تاثیر زیادی داشت. علاوه بر اون مطالعه شخصی هم داشتم. ولی کلاس نرفتم. هر چند اگه کسی وقت داشته باشه کلاس رفتن براش خیلی خوبه.
موفق باشید

به نام خدا
سلام حسین
فرصت کردی گاه گاهی بیشتر توضیح بده.

ممنون
استاد

مرتضی دوشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:46 ب.ظ

سلام به همه
اومدم با اجازه آقای دکتر بیدقی چندتا مورد هم من بگم:
قبلا توی کلبه ی منتظر - شماره ی ۲ مفصل درباره ی درس خوندن توضیح داده بودم. یه سر بزنید بد نیست

۱- هر کس شیوه ی درس خوندن خاص خودش رو داره مثلا من خودم در هر محیطی یه بازدهی ای دارم٬ چه تنها باشم و چه وسط میدون جنگ باشم.
شیوه ای درسته که بالاترین بازدهی رو داشته باشه و پیشنهاد من (که خیلی از مشاوران تحصیلی این رو تایید می کنن) اینه که بنویسید و بخونید و نت برداری کنید.
مثلا تا واکنش های آلی و مکانیسم هاش رو ننویسید نمی تونید مطلب رو خوب یاد بگیرید.

۲- زبان رو خیلی بزرگ نکنید. زبان فقط ابزار و وسیله است.
کسانی که میان ارشد چون مجبورند از این ابزار استفاده کنند ناخودآگاه تو زبان هم تقویت می شن.
والا مهم زبان نیست. مهم پروژه و کاری که انجام می دین.
دکتر بیدقی رو ببینید از دل همین پروژه اش فکر کنم ۲تا ثبت اختراع داشته
یعنی چی؟
یعنی با کمک ابزار زبان پایه ی علمی اش رو تقویت کرده و بعد رفته توی آزمایشگاه انقدر جدی به کار چسبیده تا آخر سر نتیجه ی زحمتش رو گرفته

۳- توی مصاحبه اعتماد به نفس خیلی خیلی خیلی مهمه !!!
اینکه بتونید نترس و شجاع به هر سوالی که می پرسن جواب بدین و اگه سوالی رو هم بلد نبودین محکم بگین نمی دونم تا اینکه بخواین سفسته لش کنید چون طرفتون زود می فهمه.

۴- متاسفانه توی مملکت ما یکی از شاخص ها ( یا بهتر بگم تنها شاخص ) ارزیابی علم افراد تعداد مقالات منتشر کرده است.
مثلا اگه اساتید تعداد مقاله هاشون به یه تعداد خاصی برسه بهشون دانشیاری و استاد تمامی می دن ولو اینکه استاد کاملا بی سوادی باشه
یا مثالی دیگر:
دانشگاه مالک اشتر به علت محرمانه بودن پروژه ها اجازه ی چاپ مقاله رو سخت می دن و متاسفانه اساتید این مملکت معیار رو بر این می گذارن که مثلا دکتر بیدقی به علت داشتن ۳ مقاله با سوادتر از صفردوستی است که مثلا ۱مقاله چاپ کرده !!!
از اینجور مثالها تو سطح کشور بسیار زیاده و متاسفانه رسم خیلی غلطی باب شده و هیچ کاریش نمی شه کرد
شما هم خیلی به این قسمت توجه نکنید و تا می تونید مقاله چاپ کنید.

۵- یکی از رمزهای قبولی دکتر بیدقی این بوده که دانشجوی فوق همون دانشگاه بوده و از قبل شناخته شده
پس توصیه می کنم حتما برای ارشد دانشگاهی برید که دکتری رشته تون رو هم داشته باشه

۶- فکر هم نکنید اگه دکتری گرفتید کار شاقی کردین. امروز با یه دانشجوی دکتری شیمی کاربردی دانشگاه تبریک آشنا شدم که در به در دنبال کار می گشت.
حتی دکتری ( مخصوصا شیمی کاربردی که دست توش کمتره ) هم اشباع شده نه فوق اشباع شده
باید کار بلد باشین و این باز برمی گرده به موضوع پایان نامه تون

نتیجه گیری:
توی انتخاب موضوع پایان نامه خیلی دقت کنید
با استفاده از زبان و دیگر ابزارهای موجود٬ با جدیت کار پروژه تون رو پیش ببرید
چپ و راست مقاله بدین٬ پس بهتره موضوع پروژه تون جوری انتخاب بشه که مقاله خیز باشه ( عجب کلمه ای ساختم٬ مقاله خیز ...! )

اگه چیز دیگه به خاطرم رسید میام می گم

دکتر بیدقی معذرت می خوام که جات جواب سوالهایی رو که ازت پرسیده بودن رو دادم

یا علی

امید طاهری پنج‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:32 ب.ظ

من هم تبریک می گم امیدوارم که در تمامی مراحل زندگیت موفق باشی.

محمد منسوبی فرد شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:20 ب.ظ

با سلام
من هم به نوبه ی خودم قبولی حسین رو برای دکترا تبریک می گم.
در ضمن لازم میدونم از زحمات خیلی خیلی زیادی که زمستان۸۶ برای گرفتن پوسترکمیکار بهش دادیم تشکر کنم.
واقعا اعتقاد دارم اون شب خاص حسین وسیله ی خدا برای راه افتادن کار ما بود...یه چیزی مثل معجزه!!!

سلام محمد عزیز
البته معجزه چیز دیگریه

مندلیف جمعه 11 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:56 ب.ظ

سلام استاد
خیلی وقته می خوام یه سوال ازتون بپرسم ولی فکر می کردم فضولیه اما دیگه نمی تونم.با اجازه تون می خوام بپرسم.
بی مقدمه: چرا ایران برگشتید؟؟!!
خیلی خیلی برام عجیبه که کسی با شرایط خوب توی کانادا بعد از ۱۰سال برگرده اونم نه به یه شهر بزرگ که توی یه شهر کوچیک!
ببخشید اگه فضولی کردم.
دیگه داشتم می ترکیدم!
حالا راحت شدم...
به امید پاسخ
در پناه حق

به نام خدا
سلام مندلیف عزیز
من ۵ سال اونجا بودم نه ده سال
شرایطم خدا را شکر عالی بود
پست خوبی هم توسط رییس بزرگترین مرکز سرطان شناسی نبراسکا-آمریکا-هم توسط رییسش-که شاگرد استادم بود-به من پیشنهاد شد
به همراه جور کردن انترنی خانمم در اونجا- که اون موقع دانشجوی انترنی پزشکی سمنان بود.
نخواستیم. هم من و هم خانمم.
به همین سادگی.

و خدا را شکر
واقعا شکر

از من بپذیر.

بیشتر خواستی بعدا
اگه حالی بود و
مجالی

ممنون
استاد

مهدیه اتوکش پنج‌شنبه 20 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:36 ب.ظ

سلام
من هم تبریک عرض می کنم. راستی بد نیست در مورد قبولی اقای دکتر حسن نصرآبادی هم بنویسیم.

سلام
اگز کسانی اطلاعاتی دارند لطفا در معرض دید عموم بگذارند.
آقای نصر آبادی دکترای معدنی (به نظرم ایلام) قبول شده اند به ایشان تبریک می گوییم و آرزوی موفقیتشان را داریم.

یونس چلیل پور پنج‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:37 ب.ظ http://shimidan88.blogfa.com

سلام آقای بیدقی قبولیتون در مقطع دکترا رو بهتون تبریک عرض میکنم. بنده دانشجوی رشته شیمی هستم در مورد زمینه تحقیقتی شما در مورد تولید یکی از بخش‌های اصلی پیل‌های سوختی پلیمری که غشای آن است با استفاده از پلی ونیل الکل . میخواستم اطلاعات کاملی کسب کنم وهم اینکه در یک مورد تحقیقی بنده به غشای تولیدی شما نیازمندم اکه ممکنه منو راهنمایی بفرمایید از چه طریقی میتونم اونو به دست بیارم . در صورت امکان شماره تلفنی از خودتون برام ایمیل بزنید.
پیشاپیش از زحمات شما متشکرم.

به نام خدا
بچه ها لطفا به حسین خبر بدید.
ممنون

یونس جلیل پور چهارشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 06:51 ب.ظ http://shimidan88.blogfa.com

سلام
ازتون خواهش داشتم که اگه ایمیل آقای بیدقی رو دارین برام خبر بدین (از طریق ایمیل بشه بفرستین بهتره) خیلی ممنون میشم

سلام
چشم.
موفق باشید

حسین بیدقی پنج‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:46 ب.ظ

سلام استاد
خوب هستید؟ ببخشید که دیر به دیر به وبلاگ سر میزنم. استاد می خواستم بدونم امکانش هست که شماره سجاد تشرفی رو برام بنویسید. راستش یه کار مهم با ایشون دارم.
ممنونم و به خانواده سلام برسونید

سلام حسین خدا را شکر
تلفنی بهت می گم.
سلام برسان

مسعود حسینی یکشنبه 22 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:06 ق.ظ

لطفااگه ایمیل استادحسین بیدقی رودارید به من بدید.ی سئوال خیلی مهم دارم از استاد

سابقه ایمیلام در دسترس نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد