اخبار کارشناسی ارشد (به پیشنهاد امید طاهری)

به نام خدا 

سلام 

لطفا اخبار قبولی های ارشد را در این کلبه به اطلاع عموم برسانید. 

ممنون 

استاد

نظرات 16 + ارسال نظر
امید طاهری جمعه 5 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:05 ب.ظ

1- سجاد تشرفی: شیمی کاربردی - روزانه تربیت معلم

2- امید طاهری: شیمی کاربردی - شبانه سمنان

3- خانم گلیان: شیمی آلی - روزانه سمنان

4- رامین دهقانی: شیمی آلی - روزانه محقق اردبیلی

5- مهدی ضیائیان: شیمی تجزیه - روزانه سمنان

6- محمد رضا علائیان: شیمی تجزیه - پیام نور ساری

7- حسن رامه: شیمی تجزیه - روزانه شاهرود

8- خانم بلوچی: شیمی معدنی - شبانه تربیت معلم

۹- احسان عرب سرهنگی: شیمی معدنی شبانه کرمانشاه

۱۰- علیرضا شیرخانی: شیمی تجریه - روزانه تربیت معلم تهران

تبریک به همه

مرتضی جمعه 5 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:14 ب.ظ


به نام خدا
سلام به همه
بچه هایی که تونستم از نتیجه شون خبردار بشم (البته با کمک امید عزیز) به
شرح زیر است:

1-آقای سجاد تشرفی: شیمی کاربردی - روزانه تربیت معلم
2-آقای امید طاهری: شیمی کاربردی - شبانه سمنان
3-خانم ساناز گلیان: شیمی آلی - روزانه سمنان
4-آقای مهدی ضیائیان: شیمی تجزیه - روزانه سمنان
5-آقای حسن رامه: شیمی تجزیه - روزانه شاهرود
6-خانم سمانه بلوچی: شیمی معدنی - شبانه تربیت معلم
7-رامین دهقانی: شیمی آلی - روزانه محقق اردبیلی
8- محمد رضا علائیان: شیمی تجزیه - پیام نور ساری

یه آفرین و خسته نباشی به همه می گم
امیدوارم تو همه ی مراحل تحصیل موفق باشن و آینده ساز ایران عزیزمون شوند
خدا قوت

یا علی

تبریک به همه

سلمان رحمانی شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:21 ق.ظ

به نام خدا
منم همین الان از سجاد تشرفی خبر قبولی اش رو گرفتم
به همه ی دوستان عزیز که قبول شدن تبریک می گن.
ان شا الله که در ادامه هم موفق باشند
یا علی

محسن محقق شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:54 ب.ظ

سلام
من هم به همگی بچه ها تبریک می گم و آرزوی موفقیت در تمامی مراحل تحصیل و زندگی را براشون دارم.

مرتضی یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:23 ب.ظ

به نام خدا

خبر اول:
کپی - پیست + کمی تغیرات
از کلبه ی خانم رحیمی نژاد و بوی فیروزه
نظر خود خانم رحیمی نژاد
... ... ... ... ... ... ...

سلام استاد

خانم صبوری شیمی معدنی پیام نور مشهد قبول شدن و خواهند رفت بهش تبریک میگم

منم شیمی تجزیه پیام نور ابهر زنجان قبول شدم
بابام اصرار داره میگه حتمآ باید بری (بابام عاشق تجزیه است )
احتمالا می رم من درس خون نیستم باز شاید محیط دانشگاه باعث بشه انگیزه برای درس خوندن پیدا کنم بابامم به آرزوش میرسه!

خبر دوم:
کپی - پیست
از وبلاگ مهر 84
به نقل از امید طاهری
... ... ... ...

با سلام
اخبار جدید اینبار از خانم طاهری

1- خانم فرخنده شیمی آلی - روزانه کاشان
2- خانم آزاده آلی یا تجزیه - پیام نور ساری
3- خانم محمدیان تجزیه - پیام نور ساری

به همگی تبریک میگم و امیدوارم که موفق باشید.

مرتضی یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:45 ب.ظ

به نظر قبلی ام این خبر رو هم اضافه کنید
تو وبلاگ بچه های مهر 84 همین الان خوندم که خانم حبیبی شیمی آلی شاهرود قبول شدن
انشالله که او و بقیه بچه ها موفق باشن

حسین دهقان دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:04 ب.ظ

سلام
عباداتتون قبول درگاه حق
من هم تبریک میگم و امیدوارم همه در راهی که پیش رو دارند موفق باشند.
سلام و عرض ارادت خدمت استاد گرامی
ما مخلصیم!
بیاید توی این شبها همه برای فرج دعا کنیم که فرج نزدیک است!

سلام حسین فراری

ان شاا...

معترض دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:26 ب.ظ

سلام به همگی علی الخصوص اهالی وبلاگ

با آرزوی قبولی طاعات و عبادات

بابا یه کم از 85 ای ها بگین اونا ارشد چیکار کردن ؟؟؟؟

امید طاهری چهارشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:40 ب.ظ

یکی از بچه های ۸۵ هم یه خبری بده. بابا نا سلامتی اونا هم دانشجویی همین دانشگاه هستن. من که هیچ خبری ندارم ولی اگر با خبر شدم حتما اطلاع میدم.

۸۵ پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:57 ب.ظ

با سلام

من از بجه های شبانه 85 فقط این دو نفرو خبر دارم

مهسا فخاریان- آلی شبانه - شهیدبهشتی

ملیحه مستخدمین حسینی - آلی روزانه - سمنان

سلام
ممنون و تبریک

مرتضی یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:55 ق.ظ

سلام
احسان کمالی هم روزانه پیشرانه دانگشاه مالک اشتر تهران قبول شده
سه شنبه اینجا پیش من بود
بهش تبریک می گم
سال بالایی بهتر از من گیرش نمی یومد.
البته اگه کاربردی سمنان می رفت سلمان رحمانی و بقیه دوستان بودن

۸۵-۲ یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:14 ب.ظ

سلام

چند خبر از بچه های ورودی بهمن ۸۵

فاطمه باجلوند :تجزیه روزانه- اراک

سپیده یونس فرد: آلی روزانه- خرم آباد

سکینه نادری: تجزیه روزانه- یاسوج

سلام
ممنون از خبرتون
با آرزوی موفقیت برای اونها و بقیه

مرتضی جمعه 26 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:08 ب.ظ

سلام به همه
دو تا خبر خوش از خانم زیاری دارم
اول خبر ازدواجشون که باخبر شدم مرداد ماه عقد کردن
دوم خبر قبولی ارشدشون ( شیمی تجزیه - پیام نور ساری)

امیدوارم هم تو زندگیشون خوشبخت بشن و هم موفق در راه کسب علم و دانش

مبارکه
ممنون مرتضی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:38 ب.ظ

سلام به همگی
به همه دوستانی که قبول شدند تبریک می گم و براشون آرزوی موفقیت می کنم. این روزها یک سئوال هست که خیلی فکرمو مشغول کرده: عاقبت این همه شیمیست فوق لیسانس وان شاالله به زودی دکترا چی می شه؟
کی می تونه جواب این سئوال بده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

رهگذر یکشنبه 16 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 06:04 ب.ظ

سلام
خانم الهه ایمانی فر هم شیمی آلی شبانه شاهرود قبول شدن.

محمدی جمعه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:51 ق.ظ

سلام تبریک میگم وبلاگ خوبی دارید اما چرا درصدها و یا میانگین درصدهای بچه هایی که قبول شدن رو اعلام نمی کنید من مُردم از بس گشتم و پیدا نکردم ! خیلی برام مهمه! مثلا اونی که رتبه اش 400-500 شده میانگین درصدهاش چند بوده اونی که 1100-1400 شده چی؟ میشه لطفا چند نمونه از این درصدها رو بذارین؟ اگه برام میل کنید هم که خیلی عالی میشه...

سلام
ممنونم. سیاستگزاری وبلاگ با من است اما شما می توانید سوالات خود را طرح کنید تا دیگران اگر خواستند به شما پاسخ دهند.

این که می گویم سیاستگزاری با من است نباید شما را برنجاند! دارم پرمدعایان لافزن دروغگویی که بارها و بارها عرض کرده ام نمی خواهم با آنها چای بخورم اما با پررویی و وقاحت تمام می آیند ناسزاهای درخور خود را بیان می کنند و برای بنده تکلیف هم تعیین می کنند! حقیران بی فرهنگی که یک عمر توسری خور بوده اند و ... بگذریم. وصفشان را بارها و بارها گفته ام.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد