تبریک به آقای دکتر فضلی

با کمال مسرت مطلع شدیم آقای دکتر فضلی به رتبه دانشیاری ارتقا یافته اند. 

از صمیم قلب به ایشان تبریک گفته و آرزوی توفیقات بیشتر ایشان و گروه شیمی را داریم.

نظرات 11 + ارسال نظر
شمسی پنج‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:09 ب.ظ

خیلی خبر خوبی بود.
من هم به آقای دکتر فضلی تبریک می گم.

۱۳ پنج‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:57 ب.ظ

به نام خدا
من هم به استاد فضلی و تمامی اعضای محترم گروه شیمی تبریک میگم
به امید موفقیت بیشتر شما

کمند پنج‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:19 ب.ظ

سلام
به به.منم تبریک میگم به استاد گرامم.
با ارزوی توفیقات روز افزون و سلامتی و سرافرازی برای ایشون

امید طاهری پنج‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:34 ب.ظ http://mehr1384.blogfa.com

سلام استاد
من هم تبریک میگم امیدوارم که پیشرفت های بیشتری نسبتون بشه. دانشجویی همیشگی شما

سلمان رحمانی پنج‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:29 ب.ظ

به نام خدا
درود بر همگی
منم خدمت استاد عزیزم تبریک می گویم. به یاری خدا که همیشه پیروز و سربلند در پناه خدا باشند.
همین چند وقت پیش بود که با یکی از اساتید صحبت می کردیم که دکتر فضلی از اون اساتیدی است که شناخته شده نیست از نظذ اخلاقی و علمی.
ما که خیلی دوستش داریم.
به یاری خدا که در تمام مراحل زندگی اش پیروز و پایدار در پناه خدا باشد.
یا علی

مطهره معماری پناه جمعه 10 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:34 ب.ظ



من هم به نوبه خودم به استاد عزیزم تبریک میگم.

امیدوارم در تمام مراحل زندگی مویدو پایدار باشید.

درپناه حق

مرتضی شنبه 11 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:26 ق.ظ

به نام خدا
سلام به دکتر فضلی عزیز
بسیار بسیار خوشحال شدم اما وقتی خوشحالیم تکمیل می شه که خبر آوردن دکتری شیمی فیزیک ب دانشگاه سمنان رو بخونم
یا علی

مجتبی بمانادی یکشنبه 12 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:36 ب.ظ http://bemanadi.blogfa.com

با سلام خدمت آقای دکتر فضلی
تبریک می گم و براتون آرزوی سلامتی - و رسیدن به مرحله استادی می کنم.

در ضمن دکتر مسعود کیخوایی (استاد مشاور عزیزم) و دوست دوران دانشجویی تان در فردوسی مشهد به شما سلام رساند.

شاگرد همیشگی شما بمانادی

امین سه‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:34 ب.ظ

سلام پیشرفت روز به روز گروه شیمی موجب افتخار و مباهات ماست

ممنون

سلام امین
ممنون که هستی
می خواستم امروز بهت زنگ بزنم
حال واحوال خودت چطوره؟

رحیمی نژاد شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:06 ق.ظ

سلام
تبریک میگم
خیلی خوشحال شدم

ارمان رامش جان پنج‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:20 ب.ظ

من هم به این استاد بزرگ وکران قدر تبریک میگم وارزوی موفقیت دارم

سلام
ممنون
به همکلاسی ها سلام برسانید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد