تبریک به مهدی صابریان عزیز-خبر از محسن محقق

سلام استاد
حالتون خوبه؟
یه خبر داشتم.از اونجا که یکی از اهداف بر پایی وبلاگ این بود که از حال واحوال هم خبر داشته باشیم یه خبر به گوشم رسید که احساس کردم نیاز تو وبلاگ باشه ولی چون نمیدونستم کجا بنویسم میسپارم به خودتون : یکی از بچه های ورودی مهر84 به سلامتی داره سرو سامون میگیره اونم کسی نیست جز مهدی صابریان که قبل محرم عقد کرده.من شخصا براش آرزوی موفقیت می کنم. البته ایشاالله در آینده باز هم از این اخبار میشنویم.
موفق و پیروز باشید.خدانگهدار 
 
 
تبریک به مهدی عزیز و با آرزوی خوشبختی..............استاد
نظرات 13 + ارسال نظر
امید طاهری پنج‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:32 ب.ظ http://mehr1384.blogfa.com

سلام
من هم هم به مهدی تبریک میگم و امیدوارم که خوشبخت بشه.
مهدی اگه دوست داشتی یه سری هم به وبلاگ خودمون بزن.

دانشجو شنبه 11 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:33 ق.ظ

ان شالله مبارک باشد.
دست ما را هم بگیرید!

مرتضی شنبه 11 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:24 ق.ظ

به نام خدا
سلام
مهدی عزیز دلمه و خوشبختیش آرزوی منه
تبریک می گم و دعای خیرم بدرقه ی زندگیشه

محسن نامرئی بلاخره خودی نشون دادی
مهدی دیدی؟ ازش یاد بگیر٬ نصفه توست

ماشاا... از هر دوتون رشیدتره!

صرفا جهت اطلاع شنبه 11 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:14 ب.ظ

استاد سلام دانشجو هستم
البته این یکی دانشجو با اسم من پیغام گذاشته
من دیگه کامنت نمی ذارم
از این جا به بعد این یکی دانشجو که کامنت می ذاره من نیستم (جدا میگم )
مسئولیت گفته هاش به عهده ی خودشه!!! [آیکون لبخند]

سلام
مجتبی دانشجو که نیستید؟ هستید؟
در هر حال قبلا هم به من گفته بودند و من هم در یکی از کامنتها توضیح داده بودم. برای همین است که اصرار دارم حتی الامکان با یک آی پی پیغام بگذارید. حتی به نام واقعی دیگری نیز می توان پیغام گذاشت که در موارد مبهم چک می کنم.
در هر حال چون کسی شما را نمی شناسد پس از لحاظ مسوولیت نوشته ها مشکلی نیست.

[ بدون نام ] شنبه 11 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:43 ب.ظ

اشتباه تایپی شد
خطاب به محسن گفتم:
مهدی رو دیدی؟ نصفه توست، یاد بگیر

استاد یه گذری به سال 86-87 بزنید یادتون میاد کی از همه رشیدتره!!!
رشادت یه بعد قضیه است، خواست خدا و قسمت الهی هم بعد دیگر

الهی به حق مولا علی (ع) آخرت عاقبت همه ی جوون ها مخصوصا این شاخ شمشاد تازه دوماد

صرفا جهت اطلاع یکشنبه 12 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:29 ب.ظ

سلام استاد

نه مجتبی دانشجو نیستم اما قبلا به نام دانشجو کامنت می ذاشتم که خیلی وقته کامنت هم نذاشتم

حلاصه که قاطی شد دیگه

ممنون به هر حال

سلام
در هر حال به کامنتهایی که با آی پی های مختلف می رسد دقت بیشتری می شود.

متاسفانه ریا کاران دروغ را هم به خدمت می گیرند. وقاحتی هم حس نمی کنند. بعضا ادعای مسلمانی شان هم گوشها را کر می کند. لاف زدنهای این جماعت هم که ... از همان سنخی که دروغزنان لافزن متکبر نامشان نهاده ام اما شاید با دقت در روانشناسی این تیپ آدمها احساسات سرخورده دوران کودکی نیز یافت شود. (که معمولا هم نمی پذیرند و سریعا داد و فریاد می کنند)

من متاسفم و ناراحت اما

۱-شما هم بپذیرید استفاده از یک نام مستعار آزاد است (اما ادب حکم می کند از نام مستعار دیگری استفاده نکنیم)
۲-شاید آن بنده خدایی که از نام مستعار شما استفاده کرده واقعا عامدانه استفاده نکرده بل که عبوری از این وبلاگ رد می شده و لقب دانشجو هم که عام است.
(اگر خدای ناکرده عامدانه بوده باشد مشمول عرایضم می شود در هر حال بهتر بود چک می کرد)
۳-در هر حال چون با نام مستعارید حقی از شما ضایع نشده است.
۴-یک بار دیگر عرض می کنم اشخاص با نام مستعار حتی الامکان از یک آی پی استفاده کنند.

لطفا بخوانید یکشنبه 12 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:35 ب.ظ


در رسمی شدن دین اسلام در آلمان سهیم باشید


به گزارش شیعه آنلاین، دین مبین اسلام هنوز در کشور آلمان به رسمیت شناخته نشده است. اخیرا یک مؤسسه دینی برای رسمی شدن دین اسلام در آلمان رفراندمی برگزار کرده و از کاربران اینترنتی خواسته که نظر خود را در این مورد بیان کنند.
متأسفانه به دلیل عدم توجه مسلمانان به این رفراندم، تا به این لحظه تعداد مخالفان رسمی شدن دین مبین اسلام و آنهایی که به گزینه “خیر” رأی داده اند، بیشتر از موافقان و آنانی است که به گزینه “بله” رأی داده اند.
از همین رو از تمام مسلمانان درخواست می کنیم با وارد شدن به لینک این سایت که در ذیل این خبر قرار دارد، در این رفراندوم شرکت کنند و برای رسمی شدن دین مبین اسلام در آلمان رأی بدهند.
گفتنی است گزینه “JA” به معنی “بله” است.لینک:

www.tagesschau.de/inland/wulffrede112.html
راهنمایی :
سه گزینه وجود دارد که فقط یکی را می توانید با کلیک بر روی دکمه ی رادیویی (دایره) انتخاب کنید .

Ja = بله ( موافقت با رسمی شدن اسلام در آلمان )

Nein = نه ( مخالفت با رسمی شدن اسلام در آلمان )

Weiß nicht. / Ist mir egal. = نمی دانم / اهمیتی نمی دهم ( رأی ممتنع )

و در پایین دو کلید قرار دارد :

Zur Auswertung = مشاهده ی نتیجه نظر سنجی

Stimme abgeben = رأی دادن

دو دین مسیحیت و یهودیت قبلاً در آلمان رسمی اعلام شده است


استاد دوشنبه 13 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:14 ب.ظ

نکاتی که راجع به هیدروژن صفتان پرمدعا به مرتضی گفته بودم:

۱- دایره دوستان را تنگ نکنید. آن کس که دشمن است حسابش جداست بقیه دوستند مگر خلافش ثابت شود.
۲- دشمنان انگشت شمارند و خط و ربطشان هم مشخص است با رنگ عوض کردن و نام مستعار خود را جا می زنند.
۳-من به دشمن کاری ندارم مادامی که سنگ نپراند اما اگر شروع کند با روش خود حتما مبارزه می کنم. هر که می خواهد باشد.
۴- اگر آنها را می پذیرفتم به بهایی بسیار اندک همانی می شدند که در ناسزاهایشان (که تایید نمی کنم) شماها را به آن نامها می خوانند که صد البته لایق خودشان است.
۵-چون تمام تیرهایشان به سنگ خورده (خدا را بی نهایت شکر) و این برایشان خیلی سنگین است- عرض خود می برند و زحمت ما هم حتی نمی دارند!
۶-شعارهای گنده گنده-اسمهای پر طمطراق-قیافه ها و ژستها و جملات به نظر خودشان ادیبانه و حتی استفاده ابزاری از دین و مذهب جزو لاینفک نوشته ها و صحبتهایشان است.
۷- آنجا که کسی جوابشان را ندهد شیر می شوند (البته در خیال خود) و شعار ما اکثریتیم می دهتد و با چماق اقلیت طرف را می کوبند. اگر هم کسانی با یک فکر مشخص و مشابه جوابشان را بدهندبهانه می آورند که شما با هم همدستید و وقتی عرصه بر آنان چنان تنگ می شود که هیچ راهی ندارند و در انزوا می افتند جانماز آب می کشند که حق همیشه در اقلیت بوده است!
۸-این جمله را با آب طلا بنویسید: خود را کر یا دست کم وصل به کر می دانند و دیگران را قلیل!
۹-پر رویند و رمز پیشرفت خود را در آن می بینند.
۱۰-دوست دارند همه راهها به آنها ختم شود (تمامیت خواهند)
۱۱- هدف برایشان وسیله را توجیه می کند! حتی با نامهای مستعار بعضا پیامهای ضد انقلابی نیز می دهند تا شرایط را محک بزنند و چندی بعد به همان پیغامی که تایید نشده(و قاعدتا نباید اطلاع داشته باشند!!) ارجاع می دهند و تهدیدهای صد تا یک غاز می کنند! (اینجاست که می گویند دروغگو کم حافظه است.)


اما نکته آخر:
اینها به من در ابتدا کاری نداشتند و هدفشان دیگری بود اما چون دیدم دارد قلب واقعیت می شود و حقیقت قربانی و ضمناآینده را به چشم می دیدم (که متاسفانه همان گونه نیز شد) پیشنهاد روشنگری را دادم اما برخی از کسانی که در ذهن خود به مراد رسیده بودند و مشغول جشن و پای کوبی بودند و خود را پیروز می پنداشتند نیازی به این کار ندیدند. در این لحظات حساس که حتی هیچ یک از شماها هم در جریان نبودید یک تنه و تمام قد به دفاع از حق و حقیقت برخاستم (و چون هدف در ذهنشان وسیله را توجیه می کرد و می کند) این بداخلاقی ها را شروع کردند و حتی اصحاب صندوقچه را نیز بی نصیب نگذاشتند و گذشت آن چه گذشت. خدا را سپاسگزارم که شر آنها را به خودشان برگرداند.

به دور و برتان نگاه کنید رگه هایی از آنها همین دور و برها هم هستند!


اینها سمبل یک تفکرند و از نسلی به نسل دیگر منتقل می شوند...

امین سه‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:35 ب.ظ

سلام
آقا مهدی ایشاا... به پای همدیگه پیر شین و یک عمر شادی و خوشبختی رو تجربه کنه

ان شاالله

سلام امین
ممنون که هستی
می خواستم امروز بهت زنگ بزنم
حال واحوال خودت چطوره؟

امین سه‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:39 ب.ظ

راستی می بینم استاد به زبانی دیگر باز هم کامنت هیدروژن رو رووو کرد وااای چه سعادتی

به نام خدا
سلام امین
آخه اون کامنت تک بود
و به موقع
اصلی ترین مشکل ما دروغگویی و ریاست
ریا امین ریا
شرک خفیف
متوجه هم نیستیم
و ادعاهای گنده گنده هم می کنیم

ممنونم ازت
خدا آخر و عاقبت ما رو به خیر کنه ان شاالله

محمد منسوبی فرد شنبه 18 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:15 ق.ظ

سلام مهدی جان-
خوشحال شدیم---انشاا... روزی تک تک بچه های شیمی خصوصا۸۳-

دانشجو شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:44 ب.ظ

پس از مدتها سلام
لازم به ذکر است که اگر قرار به جعل عنوان باشد این آقای دانشجو بدانند که ایشان عنوان مرا جعل کردند. اما از آنجا که عنوان دانشجو کلی بود من حساسیتی نشان ندادم. حالا خیلی عجیب است که بدهکار هم شده ایم!!!!!!!

جوابهای قبلی را تکرار می کنم:

۱-
سلام
مجتبی دانشجو که نیستید؟ هستید؟
در هر حال قبلا هم به من گفته بودند و من هم در یکی از کامنتها توضیح داده بودم. برای همین است که اصرار دارم حتی الامکان با یک آی پی پیغام بگذارید. حتی به نام واقعی دیگری نیز می توان پیغام گذاشت که در موارد مبهم چک می کنم.
در هر حال چون کسی شما را نمی شناسد پس از لحاظ مسوولیت نوشته ها مشکلی نیست.

۲-
سلام
در هر حال به کامنتهایی که با آی پی های مختلف می رسد دقت بیشتری می شود.

متاسفانه ریا کاران دروغ را هم به خدمت می گیرند. وقاحتی هم حس نمی کنند. بعضا ادعای مسلمانی شان هم گوشها را کر می کند. لاف زدنهای این جماعت هم که ... از همان سنخی که دروغزنان لافزن متکبر نامشان نهاده ام اما شاید با دقت در روانشناسی این تیپ آدمها احساسات سرخورده دوران کودکی نیز یافت شود. (که معمولا هم نمی پذیرند و سریعا داد و فریاد می کنند)

من متاسفم و ناراحت اما

۱-شما هم بپذیرید استفاده از یک نام مستعار آزاد است (اما ادب حکم می کند از نام مستعار دیگری استفاده نکنیم)
۲-شاید آن بنده خدایی که از نام مستعار شما استفاده کرده واقعا عامدانه استفاده نکرده بل که عبوری از این وبلاگ رد می شده و لقب دانشجو هم که عام است.
(اگر خدای ناکرده عامدانه بوده باشد مشمول عرایضم می شود در هر حال بهتر بود چک می کرد)
۳-در هر حال چون با نام مستعارید حقی از شما ضایع نشده است.
۴-یک بار دیگر عرض می کنم اشخاص با نام مستعار حتی الامکان از یک آی پی استفاده کنند.

رحیمی نژاد شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:08 ق.ظ

سلام
تبریک میگم
مبارک باشد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد