کلبه راهنمایی انتخاب رشته

به نام خدا 

 

با کمال افتخار اطلاع یافتیم رتبه های تک رقمی ودو رقمی زیادی از بین عزیزان شیمی دانشگاه داشته ایم. 

ضمن تبریک فراوان و آرزوی موفقیتهای بیشتر برای تمامی دانشجویان کرامُ امیدوارم این کلبه کمکی به داوطلبان عزیز باشد. 

ارادتمند 

استاد

نظرات 74 + ارسال نظر
ماهور یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:18 ب.ظ

سلام استاد حالتون خوبه؟به همه بچه ها تبریک میگم امیدوارم در تمامی مراحل زندگی شون موفق باشند.(مخصوصا خانم رزمی)

سلام
خدا را شکر
من هم مجددا تبریک می گم.ایشان رتبه ۳ شدند یا ۵؟

مرتضی یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:00 ب.ظ

به نام خدا
سلام به همه
تا اونجایی که خبرا رسیده خانم رزمی رتبه تک رقمی (گویا 3) و محمد بخشنده و مرتضی حیدری رتبه های دو رقمی آوردند. کدوم گرایش رو نمیدونم!!!
به هموشون تبریک میگم
به منتظر هم تبریک میگم. 579 کاربردی شده!!!
مابقی اطلاعات رو بچه های دیگه لطف کنند و بگن

بچه ها احساسی انتخاب رشته نکنند و از حسین دهقان (اوستای انتخاب رشته) کمک بگیرند و خوب روی رشته ها و دانشگاه ها تحقیق کنید تا مبادا بعدا پیشمون بشید
اگه بعنوان مثال پیشرانه می خواین برید حتما قبلش با یه ارشد پیشرانه مشورت کنید یا مثلا تجزیه تربیت مدرس و فیتو شیمی شهید بهشتی و آۀی یا کاربردی سمنان و غیره ...



راستی استاد سلام
کلبه ام رو نمی سازید؟قرارمون امشب بودا !!!
بابت مشورت ظهر هم ممنون. اولش منظورم رو بد بیان کردم. می خواستم سیستم سایپا یدک رو اگه شناختی دارین بهم معرفی کنید. آخه با توجه به حرفای دوستم و گرنتی که قبلا از سایپا یک واسه کمیکار گرفتین حس کردم شناخت قابل توجهی از اونجا داشته باشید اما متاسفانه جمله بندی ام اشتباه از آب درومد و اونی شد که نباید می شد.
من شما رو خوبه خوب میشناسم. عطف به گفته هاتون همه رو قبول دارم.
مرسی از راهنمایی تون. درخواستم رو می دم، شما هم دعا کنید افاقه کنه!!!
آخه یکی از کاربردهای غیرنظامی پیشرانه ها تولید air bag ها است و فهموندن این به سیستم خیلی خیلی سخته. همه مارو به چشم یه نظامی نگاه می کنن.
تا خدا چی می خواد

به نام خدا
مجددا تبریک صمیمانه.


مرتضی گفبی فرداشب (شب تولد حضرت فاطمه ع).
ان شاالله امشب می سازم.

[ بدون نام ] یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:22 ب.ظ

3

طالبی یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:44 ب.ظ http://www.chemistry881semnan.blogfa.com

سلام.کسب رتبه های خیلی خوب توسط بچه های شیمی رو تبریک میگم.(مخصوصا خانم رزمی)اونجور که ما شنیدیم رتبشون۳شده.

ممنون
براشون آرزوی موفقیتهای بیشتر را داریم.

الهوئی یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:19 ب.ظ

سلام استاد شبتون بخیر
من هم به نوبه خودم این موفقیت رو به خانم رزمی تبریک می گم همین طور خدمت شما و سایر اساتید چون این موفقیت ها هم از تلاش و همت دوستان و هم در نتیجه ی زحمات شما اساتید است. یک تبریک هم به خانواده های این عزیزان
همچنین تبریک می گم به سایر دوستان و از جمله خانم ارمز - با کسب اجازه از خود ایشون - رتبه ایشون هم ۳۴ شده،

موضوعی که کاملا مشهود هست اینه که سال به سال شاهد موفقیت های بیشتری از دانشجویان دانشگاهمون هستیم و این هم تلاش و همت دانشجو و استاد رو نشون میده و هم امید رو ، که قسمتی از اون به دانشجویان موفق سالهای قبل مرتبط میشه، چون به نوعی محرک و مشوق سایرین تو این مسیرند؛ پس لازم می دونم این موفقیت ها رو به دانشجویان سالهای بالاتر مقطع ارشد هم تبریک بگم
انشاءا... این روند صعودی که مثل زنجیری ارتباط بین دانشجویان حال و گذشته و اساتید هست تا همیشه ادامه پیدا کنه و روز به روز مستحکم تر و بزرگ تر بشه
با آرزوی موفقیت های بزرگ تر و به امید کسب موفقیت اصلی و حقیقی انسانیت، برای همگی

سلام
ممنون

خانم ارمز تبریک واقعا از صمیم قلب. استحقاقش را داشبید. موفق باشید

ان شاالله

ارمز دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:08 ق.ظ

به نام خدا
سلام استاد
و سلام به همه بچه های خوب دانشگاه سمنان
من هم کسب رتبه های خیلی خوب رو به تمام بچه ها تبریک میگم
اللخصوص خانم مهدوی عزیزم و خانم الهویی دوست داشتنی.

به خانم رزمی هم که باعث افتخار دانشگاه هستن تبریک میگم.
به خانم ملایجردی و خانم اولادی هم صمیمانه تبریک میگم.


همینجا از پدر و مادرم و یاروهمراه همیشه ام خانم مهدوی تشکر میکنم. از شما استادعزیز و اساتید گرامی ام و سال بالایی های گرامی هم که راهنمای ما بودین تشکر ویژه دارم.
ممنون از تبریکاتتون
با امید موفقیت های بیشتر برای همه

به نام خدا
سلام
ممنونم از شما
و از دوستانتان که نام بردید
و به همه تبریک مجدد عرض می کنم
از صمیم قلب
به خانم رزمی-خانم ملایجردی و خانم اولادی و خانواده های آنها
و علی الخصوص خانم مهدوی و خانم الهویی
و خانواده های عزیزشان
و شما و خانواده محترم
و آرزومند موفقیتهای بیش از پیش همه هستم.

مرتضی دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:27 ق.ظ

به نام خدا
سلام به همه
کپی پیست از کلبه ی مرتضی با کمی اصلاحیه که مناسب این کلبه باشه ...


سلام آقا مرتضی
من احمد زمانی هستم فارغ التحصیل کارشناسی شیمی کاربردی فردوسی مشهد. رتبه ارشدم دیشب اومد تو زیرگروه کاربردی شدم775. به نظرت شانس قبولی تو رشته پیشرانه روزانه امام حسین یا مالک رو دارم؟ خود کاربردی روزانه چی؟ معدنی هم شدم 1624شبانه هر جایی شانسی هست؟ خودم به پیشرانه علاقه دارم. راستی امام حسین و مالک بورس میکنن یعنی بعدا استخدام میکنن بچه های پیشرانه رو؟؟ شرمنده اگه زحمت بکشی جواب بدی چون باید انتخاب رشته کنم. تازه با وبلاگتون آشنا شدم. آشنایی نداری تو مالک ازش یه سوال بپرسی؟


سلام آقای زمانی (و ایضا مابقی دوستان)

اول از مالک اشتر تهران می گم. مالک اشتر زرین شهر اصفهان حدود 200 تا با تهران اختلاف داره

سال 87 تهران تا رتبه حدود 200 و اصفهان تا رتبه حدود 400 تعداد 7 روزانه و تهران و اصفهان تا رتبه حدود 950 تعداد 10 نفر شبانه برداشتن

سال تهران تا رتبه حدود 400 و اصفهان تا رتبه حدود 500 تعداد 6 روزانه و تهران و اصفهان تا رتبه حدود 1200 تعداد 8 نفر شبانه برداشتن

سال 89 تا رتبه حدود 400 تعداد 5 روزانه و یک نفر شبانه با رتبه ی حدود 1200 برداشتن و توی تکمیل ظرفیت چون یکی از روزانه ها انصراف داده بود، یکی دیگه رو جایگزین برداشتن
از اصفهان خبری ندارم و در حال حاظر کسی نبود که ازش اطلاعات بگیرم

بچه ها با توجه به آماری که گفتم ببینید امسال دانشگاه چه ظرفیتی رو اعلام می کنه و با توجه به اون انتخاب رشته کنید و چون هیچی معلوم نمی کنه اول روزانه رو بزنید و بعد شبانه

از دانشگاه امام حسین اطلاعات چندانی ندارم اما همینقدر می دونم که اولین دوره رو 88 گرفته که مهدی صابریان با رتبه 1200 روزانه اونجا قبول شده!!!

اگه کمک خواستید با ایمیل ام مکاتبه کنید تا شماره خودم و مهدی رو بهتون بدم

morteza.safardoost@gmail.com


نکات تکمیلی
1- دانشگاه مالک اشتر شیمی آلی و شیمی تجزیه هم میگیره که اطلاعات اون رو از محسن محقق می تونید بگیرید.
2- به هیچ عنوان به خانم هایی که قصد ادامه تحصیل دارن توصیه نمی کنم پیشرانه رو انتخاب کنن چون اولا دکتری نداره و دوما بازار کاری برای خانم ها نداره.
3- به خانم هایی که صرفا می خوان مدرک فوق لیسانس داشته باشن مثلا درجایی مشغول هستند و قصد دارند مدرکی بالاتر ارائه کنند تا حقوقشون زیاد بشه پیشنهاد می کنم پیشرانه مالک اشتر رو انتخاب کنند چون سختی ای در پاس شدن درس ها نخواهند داشت و اساتید جزوه محور امتحان می گیرند.
4- مالک اشتر هیچ گونه تضمینی برای کار نداده و به همین خاطر هیچ کس رو بورس نمیکنه.
5- شماها ورودی های چهارم پیشرانه مالک می شید و طبیعی است که خیلی چیزها با زمان خودم فرق می کنه.
6- در تعریف از "پیشرانه" باید بگم که پیشرانه جزء دسته مواد پرانرژی هست که سوخت های جامد یا مایع می باشد. پیشرانه های تفنگی و موشکی داریم که اساس دانشگاه بر روی آموزش پیشرانه موشکی برنامه ریزی شده. راکت ها، فضاپیماها، رم جت ها همگی جزء پیشرانه های موشکی هستند.
7- کسانی که می خوان این رشته رو انتخاب کنن حتما قبلش با من تماس بگیرند تا نقاط ضعف و قدرت این رشته رو برایش بگم تا با دیدی بازتر انتخابشون رو کنند


یا علی

ماهور دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:55 ب.ظ

سلام استاد حالتون خوبه؟
سلام آقا مرتضی خوب هستید؟کلبه جدیدتون با شیرینی همراهه دیگه؟من قولشو از "م" گرفتم ااا.
به منتظر هم تبریک میگم خیلی خوشحال شدم .

سلام
الحمدللله

مهدوی دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:24 ب.ظ

سلام
منم به همه دوستان و بچه های خوب شیمی ،خصوصا دوستان خوبم خانمها الهویی و ملایجردی و اولادی و دوست عزیزم خانم ارمز تبریک میگم.
و همچنین خانم رزمی که (اگه آقایون ناراحت نشن) روی همه خانمها رو سفید کردند
امیدوارم همیشه موفق باشند

سلام استاد
خیلی ممنون از لطفتون
میخواستم ازتون خواهش کنم اگه وقت دارین ،ما شنبه بیایم سمنان خدمتتون برای انتخاب رشته ازتون کمک و راهنمایی بگیریم

سلام
۱-تبریک به همه عزیزانی که اسمشان آمده.
۲-با کمال میل از ۱۰ به بعد در خدمتم اما اطلاعات من قدیمی است. کمکی نمی توانم کنم. سوالاتتان را بهتر است این جا بپرسید سال بالایی ها کمک می کنند.
۳-اما من در خدمت هستم.
ممنون

شمسی دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:59 ب.ظ

سلام من هم به همه تبریک میگم.

حسین بیدقی دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:24 ب.ظ

سلام
من هم به نوبه خودم این افتخارات را به همه تبریک می گم. امیدوارم در تمام مراحل زندگیشون موفق باشند.حواسشون به انتخاب رشته خوب هم باشه. یک انتخاب رشته زندگی آدم رو عوض می کنه. دوستانی بودند که با رتبه زیر ۳۰ جایی قبول شدند که الان پشیمونند. تحقیق از اساتید و امکانات دانشگاه مقصدتون فوق العاده مهمه. اصلا به اسم دانشگاه اعتماد نکنید.
استاد حالتون چطوره؟ راستی از فوت آقای حجازی خیلی ناراحت شدم.نمیدونم چرا اخلاق شما رو خیلی شبیه ایشون می دیدم.شاید به خاطر اینکه رک بودند و اهل زیر و رو کشیدن نبودند و کاملا صادق بودند.
خدایش بیامرزد

سلام
خدایش بیامرزاد.
انسان شریفی بود.
خودش را به زر و زور و تزویر نفروخت.

خدا آخر و عاقبت همه را به خیر کنه.

سلام برسون

حسین دهقان دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:24 ب.ظ

سلام به همگی
به همه دوستان تبریک میگم و امیدوارم از موقعیتی که با زحمات خودشون و دعای ژدر مادراشون و البته خواست خدا بدست آوردن بهترین استفاده رو بکنند.
حسین بیدقی عزیز حرف دل منو زد. امیدوارم گوش به حرفش بدید.
استاد به شما هم تبریک میگم. امیدوارم همیشه خوش باشید و برقرار.

ممنون حسین. ممنون.

بانوی ایرانی سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:22 ب.ظ http://sobhan88.blogfa.com

خیلی برام جالبه هر سال بچه های شیمی اینقد دو رقمی میارن!
البته چند جور میشه بردداشت کرد!!!!

حسین دهقان سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:32 ب.ظ

سلام به همه دوستان

یه کمک کوچولو واسه انتخاب رشته دوستان:

قبولی های پارسال:
1) آلی شاهرود شبانه:1500
2) آلی روزانه کاشان: 735
3) آلی روزانه امیرکبیر: 300
4) آلی روزانه شهید بهشتی: تا 170
5) آلی دامغان روزانه: تا 1010
6) معدنی علم و صنعت روزانه: 250
7) معدنی شهید بهشتی روزانه: 180
8) معدنی تربیت معلم تهران(کرج): تا 1000
9) کاربردی سمنان شبانه : تا 1000
10) نانو اصفهان روزانه: 26
11) تجزیه شهرکرد روزانه : 800
12) تجزیه علم و صنعت روزانه: 250
13) فیتوشیمی شهید بهشتی روزانه: تا 150


انشاا.. در فرصت های بعدی اطلاعات بیشتری در اختیار شما عزیزان قرار میدم. از خانم گلیان و سایر دوستانی که این اطلاعات رو در اختیار بنده و شما قرار دادند تشکر میکنم.

التماس دعا

ممنون حسین ممنون

و ممنون از خانم گلیان و بقیه.

مهدوی سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:53 ب.ظ

سلام
از همه کسانی که میتونن کمک کنند و جواب یا جوابهای سوالهای زیر را دهند خواهش می کنم که یاری مان کنند.

1-ترتیب اولیت دانشگاه های تهران و دانشگاه های برتر ایران در رشته های آلی و کاربردی؟
و اینکه تو هر کدوم با چه رتبه ای قبول میشن؟

2-اولویت انتخاب دانشگاه در پلیمر؟

3-بازار کار پلیمر؟

4-شنیدم بازار کار کاربردی بهتر از آلیه، درسته؟

5-برای خانمها هم همین طوره؟

6-در مورد رشته فیتوشیمی اطلاعات میخوام/

7-فیتوشیمی در دانشگاه گلستان تا چه رتبه ای میگیره؟

8-دانشگاه مالک اشتر چه اعتباری در کشور دارد؟

9-دانشگاه مالک اشتر در رشته کاربردی تا چه رتبه ای رو سال گذشته گرفته؟در مورد رشته آلی چطور؟

10-شنیدم دانشگاه مالک از لحاظ کا پژوهشی قوی است،درسته؟

11-شنیدم دانشگاه مالک اشتر از لحاظ کا در آینده خوبه،درسته؟

12-در مورد پژوهشکده در کرج هم میدونم که سال پیش تا رتبه 150 رو آلی برداشته،میخوام بدونم کاربردی رو تا چه رتبه ای برداشته؟

خصوصا بچه هایی که در دانشگاههای مربوطه در حال تحصیل هستن،خیلی ممنون میشم اگه به سوالها جواب بدند.



گلی سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:53 ب.ظ

باسلام.اقای دهقا ن از رتبه ۲۰۰۰تا۳۰۰۰امکان قبولی در شبانه وجود دارد؟ممنون میشم امار دقیق لطف کنید

۸۵۲ سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:28 ب.ظ

سلام.میخواستم به خانوم کساییان که رتبه ۸۵ رو آوردن تبریک بگم.

سلام
ممنون از خبرتون
ما هم به ایشان تبریک می گیم.

حسین دهقان سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:30 ب.ظ

سلام

برای راهنمایی دوستانی که به کلبه 13 سر نزدند برخی از مطالبی رو که تو اون کلبه نوشتم رو عینا کپی پیست میکنم:
"از لحاظ لغوی فیتوشیمی از دو بخش فیتو به معنی گیاه و شیمی تشکیل شده است.
فیتو شیمی یعنی علم جداسازی و شناسایی ترکیبات طبیعی از گیاهان. به قول استاد یعنی شیمی سبز!
حالا این جداسازی میتونه به روشهای مختلفی انجام بشه، مثل انواع روشهای کروماتوگرافی مثل کروماتوگرافی دستگاهی و یا ستون کروماتوگرافی، کاری که من الان دارم انجام میدم. در ایران چند دانشگاه هستند که این رشته رو در مقطع کارشناسی ارشد دارند مثل دانشگاه های شهید بهشتی، گرگان، سیستان، تربیت دبیر تبریز ، یاسوج و یکی دو جای دیگه. که فقط دانشگاه شهید بهشتی هست که در مقطع دکتری این رشته پذیرش داره، البته اونم به صورت محدود و تقریبا سالی 4،5 نفر. و البته سطح کارهای بچه های اینجا هم یه سر و گردن بالا تر از سایر دانشگاه هایست که اسم بردم.
در کل فیتوشیمی یک رشته کاربردی و بین رشته ای ست.میشه گفت یه چیزی بین آلی و تجزیه و البته در بسیاری از موارد شیمی دارویی. فیتوشیمی اولین پله داروسازی ست. شاید بهتره بدونید که تقریبا همه داروها حتی داروهای شیمیایی پایه گیاهی دارند و همه آنها توسط یه فیتو شیمیست یا کسی که به این علم آگاه است به دنیا معرفی شده. به همین خاطر ما در پژوهشکده خودمون تست های بیولوژیکی و کشت سلولی هم انجام میدیم.
مثلا خود من علاوه بر کار با ستون کروماتوگرافی ، تست هایی مثل آنتی اکسیدانت(که خودش چند نوع تست هست) تست ها آنزیمی( که این هم خودش چند نوع تست هست)آنتی دیابت، تست های آنتی باکتریال و ضد قارچ و تست های ضد سرطان هم انجام میدم یا خواهم داد.
شاید مهمترین نکته مخصوصا برای کسایی که دوست دارند در رشته هایی مثل کاربردی و فیتوشیمی ادامه تحصیل بدهند این باشه که قرار نیست حتما پایان نامه شما هم مربوط به شیمی کاربردی یا فیتوشیمی باشه.رشته شما میتونه شیمی کاربردی باشه ولی کار شما سنتز پلیمر یا جداسازی باشه.که این بستگی به استاد راهنمای شما داره.
مثلا همه دانشجویان استاد راهنمای من فیتوشیمیست هستند اما بعضی از اونها فقط سنتز کار میکنند.
یا حتی در دانشگاه شریف یکی از اساتید رشته آلی هر سال معمولا یک دانشجوی دکتری برای آزمایشگاه فیتوشیمی خود میگیره در حالی که مدرک همه دانشجویان او آلی است."

میتونم بگم از لحاظ امکانات(دستگاهی و...) دانشگاه شهید بهشتی در ایران تک باشه و فقط در بعضی موارد اینطور نیست.مثلا دانشگاه شریف ان ام آر 500 داره که بهشتی 300اون رو داره. در کل از لحاظ امکانات دانشگاه هایی مثل بهشتی ، شریف، تهران و تربیت مدرس امکانات خوبی دارند. البته در انتخاب دانشگاه تربیت مدرس کمی دقت کنید!

حسین دهقان سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:55 ب.ظ

باز هم سلام

خواهش میکنم دوستانی که سوال میپرسند رتبه خودشون رو تو رشته های مختلف و علاقشون رو هم بنویسند تا بتونیم بهتر راهنماییشون کنیم.

سلام خانم یا آقای گلی. نمیتونم جواب دقیق بدم. چون سوال شما دقیق نیست. رتبه 2000 تا 3000 در چه گرایشی؟ قبولی در در دوره شبانه چه دانشگاهی؟ لطف کنید اینها رو جواب بدید، اگه کمکی از دستم بر بیاد در خدمتم.

بهتره که بیشتر استاد رو مد نظر قرار بدیم تا دانشگاه رو. یعنی اینکه شاید در یک دانشگاه گروه آلی چندان مطرحی وجود نداشته باشه ولی یک استاد آلی باشه که خیلی از اساتید دانشگاه های دیگه بهتر کار میکنه. میدونم انتخاب خوب تو این اوضاع خیلی سخته. توکل کنید به خدا و تا جایی که ممکنه اطلاعات کسب کنید.
تا اونجا که من شنیدم آلی دانشگاه شریف رو بهتر از بهشتی میدونن و بعد از اون آلی تهران رو از لحاظ سطح کار بهتر از سایر دانشگاه های تهران میدونن. البته دانشگاه شیراز در رشته های آلی و تجزیه خوب کار میکنه و اساتید خوبی داره.
در دانشگاه های شمال کشور به نظر من بابلسر و بعد از اون گیلان در رشته شیمی خوب هستند.

مرتضی سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:02 ب.ظ

به نام خدا
سلام خانم مهدوی
و سلام به تمامی بچه های در حال انتخاب رشته

تمام شنیده هارو کنار بگذارید و مستقیما از خود افراد بپرسید

درباره مالک اشتر و کم و کیف این دانشگاه من در خدمتم. با ایمیل ام مکاتبه کنید و تا شماره تلفنم را بدهم
امروز آقای زمانی تماس گرفتند و سوالتشون رو پرسیدند

خانم ها (مخصوصا خانم مهدوی) توضیحات قبلی مرا لطفا مطالعه کنید که جواب برخی از سوالاتتون داده شده

اعتبار مالک اشتر در جایی است که کل جهان تحریم اش کردن یعنی برای ارسال مقاله به جورنال های خارجی با شکل رو به رو هستید اما اساتید راه های دور زدنشون رو خوب بلدند.

دانشگاه مالک اشتر کاربردی نداره. فقط پیشرانه و آلی و تجزیه داره

کارهای پژوهشی قوی ای داره و طبعا پدر دراره و اساتید هم سختگیر هستند اما موقع انتخاب عنوان پایان نامه شانس هم خیلی خیلی دخیله چون ممکنه یک ماه بعد از صنعتی درخواست پروژه ای بیاد که خیلی بهتر باشه و شما قبلا انتخاب خودتون رو کرده باشید

مسئله کار رو قبلا توضیح دادم

الهوئی چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:25 ب.ظ

سلام به همه دوستان
یه اطلاعاتی از دانشگاه امیرکبیر آوردم که امیدوارم برای دوستان مفید باشه
رتبه های پذیرفته شده گرایش کاربردی سال قبل در این دانشگاه، روزانه: 10 -16 -17 و شبانه :25
روزانه تو گرایشهای تجزیه آلی و معدنی حدود صد و خورده ای ( حالا خوردش میتونه از 1 باشه تا 99 !!! البته این رفیق ما خودش دویست و خورده ای بود که داره اونجا آلی می خونه!!! ) شبانه رو هم حدود 470
موفق باشید

ممنون

گلی چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:32 ب.ظ

سلام اقای دهقان بارتبه ۲۱۶۰الی شبانه سمنان شاهروددامغان برای امسال قبولیش وجود داردرمورد دانشگاههای دیگر هم توضیحی لطف کنیدمثلا دانشگاه شمال

[ بدون نام ] چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:27 ب.ظ

سلام آقای دهقان.میخواستم بپرسم با رتبه ۳۳۰تجزیه میشه جایی تهران روزانه قبول شد؟صنعتی اصفهان یا مشهد چطور؟

حسین دهقان چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:59 ب.ظ

سلام به گلی عزیز

راستش با ین رتبه یه کم سخته بگم قبول میشید یا نه. با توجه به رتبه های قبولی پارسال که تو کامنت ها قبلی اومده میشه گفت بعیده ولی با توجه به افزایش سالانه ظرفیت ها و... میشه گفت امکان داره. بنابراین توکل کنید به خدا و طبق اولویت هایی که دارید انتخاب رشته کنید. اگه میخواهید شهر های نزدیک سمنان رو انتخاب کنید فکر کنم در شهر های شمالی که دانشگاهش گروه شیمی داشته باشه و از شما زیاد دور نباشه بابلسره. رشت که دوره(تقریبا 10-12 ساعت). دانشگاه بابلسر هم تا اونجا که به خاطرم میاد تا حدودای 1000 شبانه آلی پذیرش داشت.البته زیاد مطمئن نیستم و باید بپرسم.
امیدوارم خداوند هر چه را صلاح میدونه پیش روی شما بگذاره. اگه سوال دیگه ای داشتید در خدمتم
یا علی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:12 ق.ظ

سلام اقای دهقان لطف میکنید ادرس ایمیلتون بنویسید

حسین دهقان پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:52 ب.ظ

سلام

راستش یه کم سخت بشه گفت . با آماری که من دارم یه کم سخته بشه گفت با رتبه ۳۳۰ روزانه تهران قبول میشید. اما احتمال زیاد اصفهان یا مشهد قبولید. در هر صورت از تهران شروع کنید و طبق علاقه دانشگاه هایی رو که میخواهید انتخاب کنید. موفق باشید

سحر پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:11 ب.ظ

سلام اقای دهقان امکان انتقالی برای خانم ها وجود دارد

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:16 ب.ظ

از راهنماییتون ممنون ولی درکل امید زیادی نیست به قبولی

زمانی پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:36 ب.ظ

سلام آقای دهقان من رتبه کاربردی ام 775.معدنی1624.پدیرش کاربردی امسال روزانه67نفر البته با 9تا مالک که من چون دوتا نیمه متمرکزم رو واسه پشرانه مالک و امام حسین میخام میشه همون67 تا واسم.و معدنی هم 300تاس.فکر میکنی من روزانه کاربردی یا شبانه معدنی قبول میشم؟تقاضا واسه کاربردی تو بازار بیشتره یا معدنی؟

حسین دهقان پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:19 ب.ظ

سلام

دوستانی که میخواهند من راحتر بتونم کمکشون کنم کارنامشون رو واسم اتچ کنن(hosein_dehghan_65@yahoo.com)
البته اگر کمکی از دستم بر بیاد. شاید زیاد مهم نباشه بدونید که پارسال تا چه رتبه ای کجا قبول شدن. مهم اینه که یه سری اصول رو که قبلا دوستان و بنده ذکر کردیم رو رعایت کنید که بعد ها حتی با رتبه تکرقمی از انتخابتون پشیمون نشید.

الان داشتم به دفترچه انتخاب رشته نگاه میکردم. از افزایش بعضا چند برابری ظرفیتها شوکه شدم! این میتونه خبر خوبی برای شما باشه. البته برای سیاستهای کلان آموزشی پژوهشی کشور (که اهمیت نداره) خبر خوبی نیست!
یا علی

ممنون حسین

اگه لافزنان تهدید به سیاه نماییت نکنند!!

سلمان رحمانی پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:17 ب.ظ

به نام خدا
درود بر شیمیدانان عزیز
تبریک و شاد باش صمیمانه ی مرا پذیرا باشید
هر چند که دیر است ولی به بزرگواری ببخشید
از شنیدن خبر قبولی دانشجویان شیمی دانشگاه سمنان بسیار شادمان گشتم.
از اینکه لطف خدا شامل حالتان شده شاد باشید و تنها به او امیدوار.

حسین دهقان عزیز
خیلی مشتی هستی و بزرگوار
به یاری خدا پاداشت را از خدا بگیری
البته از تو انتظاری جز این هم نمی رفت.
با وجود اینکه من می شناختمت و در موارد قبل که برای برخی از دوستان در ابتدای مهر سال قبل مزاحمت شده بودم و بودند ولی جا دارد که من از طرف دوستان عزیز سپاسگزارت باشم که با وجود اینکه درگیر پروژه هستی و سرت بسیار شلوغ است ولی وقت می گذاری.

حسین عزیز چه بسیار اند کسانی که تا کمی پیشرفت در وادی علم می کنند گذشته ی خود را فراموش می کنند. یادشان می رود که بوده اند و از کجا به اینجا رسیده اند. قدرنشناسی می کنند و موقعیت گذارای بوجود آمده را پایان کار می دانند در حالی که درخت هرچه پربارتر افتاده تر.

حسین یادت میاد برای تسویه حساب که اومده بودی دانشگاه سمنان تو محوطه علوم که ایستاده بودیم به بوته های شمشاد نگاه انداختیم و گفتیم که یه چیزی توی این دیوارها هست که دل آدمو اسیر خودش می کنه!!
حسین ولی برخی اینگونه نیستند و جدا برایشان متاسفم!!!

بگذریم. الان بوی فیروزه میاد و سرزنشمون می کنه.

دوستت دارم و بی صبرانه انتظار حضورت را می کشم.
بیشتر توضیح نمی دم که برخی سو استفاده نکنند.
خودت می دانی و مرتضی هم یه اشاره هایی حضوری کرده بود که بسیار شادمان گشتم.
البته تا همینجا هم ممکنه که مورد شماتت برخی حتی دوستان قرار گیرم ولی خوب عیبی ندارد دیگر.
هر کس ارزش و بهایی دارد که ارزش تو قابل تصور برای برخی نیست.
به یاری خدا همیشه پیروز و سر بلند در پناه خدا باشی
راستی دکوراسیونت رو خیلی دوست دارم
سادگی و صمیمیتی که وجود داشت دلم رو شیفته ی خودش کرد.
چقدر حرف زدم!
ببخشید
به کارت برس حسین عزیز
پاینده و سر بلند در پناه خدا
یا علی

به نام خدا
سلام
۱-حسین همان گونه است که سلمان فرمود.
اصولا حق شناسی یکی از نشانه های ایمان است. دوست دارم کسانی را که به محیطی که آنها را پرورانده تعلق خاطر دارند.

۲-از حسن ممنونم که با وقت کم به دیگران کمک می کند.

۳-بوی فیروزه عزیز
لافزنان ریاکار نان به نرخ روز خور این تعریف مرا از حسین تملق می نامند اما همین حرکت را از جانب خودشان (من لم یشکر...) نام می نهند! گفتم روشن شوید.

۴-از سلمان هم ممنونم
خودش می داند چرا.

بانوی ایرانی پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:53 ب.ظ http://sobhan88.blogfa.com

سلام
کلا از مالک اشتر اطلاعات می خوام تحریمش یعنی چی؟
هل من ...!؟

الهوئی پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:23 ب.ظ

سلام استاد حالتون چه طوره بهتر شدید انشاءا...؟

سلام به اساتید راهنمای انتخاب رشته، یه سؤال و در حقیقت یه درخواست، البته اگر امکانش برای هر کدام از شما فراهم هست؛ می خواستم با شما مشورت کنم در رابطه با لیست انتخاب رشته ام، مسئله اینجاست که فقط می خوام یه لطف بفرمایید ببینید ترتیب اولویت انتخاب رشته ام خوب هست یا نه! البته اگر اجازه بفرمایید، من وقت شما رو بگیرم، و بازم اگر اینجا بشه، یعنی با اجازه استاد
اجازه هست؟

سلام
الحمدلله

مدعی خواست که از بیخ کند ریشه ما
غافل از این که (ان شاالله) خدا هست در اندیشه ما.

چشم اما اطلاعات من کهنه اند در این زمینه.
ان شاالله اصحاب صندوقچه کمکتان می کنند و البته سایر عزیزان.

حسین دهقان پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:39 ب.ظ

سلام استاد

به قول یکی از دوستان ذات بعضی ها رو نمیشه تغییر داد ولی میشه یه کاری کرد و اون هم عمل متقابل هست. یه جمله قشنگی هست در این مورد که میگن: قبل اینکه بجنبی میجنبونمت! (این هم اختار این جانب به آن لافزنان).

سلام
مخلث تو و اختارتیم.
تا شما هستید (پس از خدا) من غمی ندارم

گر ما زسر بریده می ترسیدیم
در محفل عاشقان نمی رقصیدیم

حسین عزیز
جز من (به اذن و یاری خدا) کسی نمی توانست چشم فتنه این لافزنان دروغزن را از حدقه در آورد.
این مساله را تمام اساتید گروه که در جریان امور هستند تایید کرده اند.
و من خدا را شاکرم. جدا خدا را شاکرم.
پسر حتما باید مدارک را ببینی. الان تو به خاطر اعتمادت به من و دوستانت با حقی ولی پس از دیدن مدارک بیشتر مطمئن خواهی شد که چه خیالهای شومی برخی داشتند.

و مکرو و مکرا... وا... خیرالماکرین.

گلی پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:25 ب.ظ

سلام آقای دهقان
باوجود افزایش ظرفیتی که گفتید انتخاب رشته را انجام بدم؟اگر نکته ای هم درمورد ترتیب دانشگاه یا رشته مهمه لطف کنین

مرتضی جمعه 6 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:54 ب.ظ

به نام خدا
سلام به همه

حسین عزیزم گویا مراسم بزرگ داشت تو هم برگذار شد
ببخش که دیر خبردار شدم وگرنه میومدم از خوبی ها و خرخونی هات می گفتم
گرچه همه ی اینها بر همگان روشن شده
راستی امروز منتظر عزیزم می پرسید این چه رسمی هست بین تک رقمی ها که از شیرینی دادن فرار میکنن؟

دمه سلمان گرم که هم شیرینی توپی واسه دفاعش داد و هم شیرینی توپولی واسه قبولی دکتری

سلمان خیلی عوض شدی اما همچنان دوست داشتنی هستی. نکنه تو هم مدارج دیگه ای از پختگی رو پیش گرفتی؟
سلمان جان دعامون کن، هم منو منتظر را و هم حسین را ...
اگه اونی که بهت گفتم بشه، چی میشه هااااا
تو و حسین و شاید هم بعدها من ....


راستی بوی فیروزه سلام
چه خبرا؟
نبرد حق علیه باطل از ازل بوده و تا ابد ادامه خواهد داشت
وعده ی خدا هم پیروزی مومنان بر حق است
ما دوست داریم در جبهه حق باشیم و دستورات دینمون رو چراغ راهمون قرار دادیم
به نظرت می شه دو رو یا حسود یا ... بود و تو جبهه حق هم بود؟


بانوی ایرانی سلام
شما که با منتظر من در ارتباط هستین. خوب شماره ام رو ازش می گرفتید و زنگی می زدین و همه ی سوالاتون رو می پرسیدین؟
تحریم یعنی تحریم!!!
مالک اشتر رو هم ردیف انرژی اتمی فرض کنید اونوقت خواهید فهمید چرا جهان این دانشگاه رو تحریم می کنه
بابا جان ماهواره امید، موشک کرار و سجیل و ... خواری تو چشم دشمنان بود !!!
دشمنان نمی خواهند ایران هسته ای و فضایی شود
اوکی؟؟؟

من شیرینی تک رقمی های عزیز را خورده ام.



اوکی!!!

سلمان رحمانی جمعه 6 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:55 ب.ظ

به نام خدا
درود بر دوستان عزیز

استاد شما لطف دارید.
من از شما ممنونم. به خاطر همه چی.
بزرگوارید.
ما ارادتمندیم. به قول خودتان ارادتی واقعی.
پیروز باشید و سر بلند.

سلام مرتضی عزیز
ما را شرمنده می کنی.
وظیفه ام بود و خیلی دلم می خواست که دوستان عزیزم را شبی دور هم جمع کنم. مرتضی شب دفاعم هیچ وقت یادم نمی ره که زیر درخت انگور توی حیات چه جمع صمیمی بودیم.
دوستتان دارم.
متوجه نمی شم مرتضی؟ عوض؟ من؟ پخته؟
بسیار سفر باید
تا پخته شود خامی
ادعای گزافی است.
میتونی بیشتر توضیح بدی!!!
مرتضی عزیز من همیشه به یاد دوستان پاک و نیکو سرشتم هستم.
مرتضی شما دوستان خوبی هستید و من به دعایتان نیازمندم.
هرچند که به دعای گربه سیاه بارون نمیاد ولی به روی چشم.

گفتم گربه سیاه یاد آقای سیادتی معاون امور آموزشی افتادم.
۴ شنبه رفته بودم تحصیلات تکمیلی برای ثبت نام نهایی دکتری. آخه تا جواب گزینشمون نیاد دانشجوی رسمی نیستیم. بعد از اینکه کارای ثبت نام رو انجام دادم٬ نزدیکای ظهر بود برای دریافت گواهی موقت کارشناسی ارشدم پیش آقای مهندس اقوامی رفتم که دیدم آقای سیادتی هم تشریف دارند.
ایشان انسان بسیار متین و پاک سرشتی است و به معنای واقعی خدمتگزار و کار راه انداز (من برای ثبت نام ارشدم چون بدون آزمون بودم زیاد مزاحم ایشان شدم). دیدم که با آقای حسن آبادی در مورد نوعی روغن گیاهی صحبت می کنند که از آروشه گرفته میشه و تسکین دهنده ی دردهای مفصلی است. بنده ی خدا زانویش درد می کرد و به درستی نمی توانست قدم بردارد.
به شوخی به ایشان می گفتند که آه مردم شما را گرفته است!
من هم با تعجب به ایشان گفتم که اگه شما که اینقدر متواضع و خدمتگزار هستید مورد اصابت آه مردم شوید فاتحه ی ما خوانده است و حسابمان پاک.
بنده ی خدا با خنده ی دلنشینی که بر لب داشت در پاسخ گفتند:
نه٬ گربه سیاه دعا کرده و با توجه به این حالم فکر می کنه که بارون اومده!!! ولی نه٬ از دعای گربه سیاه بارون نمیاد.

استاد راستی همه ی کارمندان تحصیلات تکمیلی جویای احوالتان شدند و سلام گرم رساندند:
آقای سیادتی٬ خانم مولایی٬ خانم همتی خانم بهار٬ آقای حسن آبادی و مهندس اقوامی عزیز
البته هرگاه که برای کاری آنجا بروم جویای احوالتان می شوند.

چقد حرف زدم.
یا علی

سلام
ممنون
پس جوابهای نهایی آمد. نسبتا زود آمد. مبارک است.

دوستان به من لطف دارند این قابل کتمان نیست حال لافزنان هر چه می خواهند بگویند.
البته کسانی هم در بعضی جاها هستند که دشمن من هستند. خدا را شکر می کنم از رحمتش و حکمتش.

dd جمعه 6 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:16 ب.ظ

درمورد شهریه شبانه دانشگاه سمنان وشهرهای اطراف واینکه وام تاچه حدی است اماری می فرمائید.ممنون

الهوئی جمعه 6 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:36 ب.ظ

سلام استاد شبتون بخیر
سلام به همه دوستان
ممنون استاد که اجازه دادید.
راستش مشکل اصلی من تو ترتیب اولویت بندی دانشگاه ها با یک عنوان گرایشه، ترتیب اولویت بندی من اول براساس علاقمندی ( به ترتیب: پلیمر، کاربردی، نانو ≅ آلی) و بعد براساس بعد مکانه. ممنون میشم اگر لطف بفرمایید راهنماییم کنید، از دوستان هم همین طور. بعضی جا ها که ترتیب اولویت ها بهم خورده مختصر توضیحی دادم و بعضی جا ها هم که به مشکل خوردم سؤالم رو نوشتم. اگرم نیاز به اصلاح دیگه ای داره لطفا بفرمایید. بازم ممنون.
علوم و تکنولوژی پلیمر – پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی
شیمی پلیمر – تهران
پلیمر - اصفهان
کاربردی – پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی
״ - صنعتی شریف
״ – تهران
״ – امیرکبیر
نانو – تهران
آلی – صنعتی شریف
״ – شهید بهشتی
״ – تهران
״ – پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی
״ – امیرکبیر
״ – تربیت مدرس
״ – صنعتی اصفهان (اولویت انتخاب سه رشته شهر اصفهان به جهت اولویت دانشگاه نسبت به موارد بعد، با وجود بعد مکان، اگر اشتباهه لطفا تصحصح بفرمایید)
نانو – اصفهان
آلی – اصفهان
״ – تربیت معلم تهران
״ - مالک اشتر
״ – الزهرا (اگه سطحش خیلی پایینتره، جابجا کنم؟)
״ - خواجه نصیر
״ – بین المللی قزوین (درمورد این دانشگاه هیچ گونه اطلاعاتی ندارم، بدون در نظر گرفتن مسافت نسبت به سمنان، و به جهت سطح دانشگاه و امکانات ، آیا درسته قبل از سمنان قرار بگیره ؟)
״ – سمنان
انتخاب های شبانه:
شیمی پلیمر – تهران
کاربردی – پژوهشگاه شیمی
״ – تهران
״ – امیرکبیر
آلی – پژوهشگاه شیمی
״ – صنعتی شریف
״ – تهران
״ – امیرکبیر
نانو – تهران
آلی – علم و صنعت
״ – مالک اشتر
״ – خواجه نصیر
کاربردی – سمنان
آلی – سمنان
״ – بین المللی قزوین ( آیا از شبانه سمنان هم جلوتر انتخاب کنم؟)
راستی استاد ممنون که از بعضی جاهاش چشم پوشی کردید!
شب خوش، یا علی

به نام خدا
سلام

من دقیق نمی دانم! ان شاالله دوستان راهنمایی می کنند.
اما احتمالا من جای این دو را عوض می کردم:
کاربردی – پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی
״ - صنعتی شریف
الزهرا نباید پایین باشه استادای خوبی داره اما ممکنه جو خیلی عالی نباشه.

راجع به قزوین در عمل فکر نمی کنم (جمع جهات) از سمنان بهتر باشه ولی ان شاالله دوستان راهنمایی کنند.
در کل به نظرم انتخاب خوبی است.

هاشمی شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:55 ق.ظ

با سلام و عرض ادب خدمت همه دوستان و استاد عزیز دکتر عموزاده
در ابتدا باید به خاطر ایجاد یک همچین محیطی که مطمئناْ بسیار به انتخاب رشته دوستان کمک می کنه بسیار تشکر کنم.
آقای دهقان اگر وقت دارن کارنامه بنده رو ببینن و نظر بدن ممنون میشم( با این شرایط که اطراف اصفهان اولویت است و بدون شبانه ها) کارنامه ام رو به آدرسی که گذاشتن میفرستم

سلام

گلی شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:07 ب.ظ

سلام.اولویت شبانه چطوری باشه؟اول سمنان بعدش شهرهای هم ردیف دیگه چیارا بزنم؟

محسن شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:19 ب.ظ

سلام.با در نظر گرفتن جمیع جوانب و افزایش که نه افـــــــــــــــــــــــــــــــــــــزایش ظرفیت دانشگاه های تهران من با رتبه ی 132 کاربردی میتونم امید وار باشم یکی از دانشگاه های تهران کاربردی روزانه قبول بشم (ظرفیت سال گذشته ی دانشگاه های تهران روزانه 6 نفر بوده امسال 35 نفر فقط روزاه)
دوستان نظرت کار شناسیتون رو دریغ نفرمایید چیزی به اتمام فرصت انتخاب رشته نمونده

فرزانه غلامی شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:32 ب.ظ http://shazdekochulu.blogfa.com

سلام استا وقت بخیر
موفقیت بچه ها رو توی کنکور به همه خصوصآ خودشون تبریک میگم
استاد!
میشه واسه من هم یک کلبه بسازید؟ ممنون میشم
بهترینها رو واستون از خدا میخوام
پیروز باشید

به نام خدا
سلام
باکمال میل و افتخار

همیشه حدس می زدم چیزی در وجود شما مخفی است!
و آن جنبه هنرمندانه شما بوده است.
وبلاگتان عالی است.

گلی شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:04 ب.ظ

سلام اقای دهقان راهنماییهایتون را لطف کنید اخه چیزی اززمان انتخاب رشته نمونده بازم ممنون

الهوئی شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:06 ب.ظ

سلام استاد، روزتون به خیر و شادکامی
متشکر استاد
پس اول سمنان و بعد قزوین رو قرار میدم
به نظر شما فقط جای کاربردی پژوهشگاه با شریف عوض بشه کافیه؟ مابینشون یا قسمتای دیگه نیازی به چیدمان دیگه ای نداره ؟
الزهرا رو چه طور، جابه جا نکنم؟ یعنی جوش چه طوریه!
استاد مثل اینکه دوستان فعلا مشغلشون زیاده، چند وقتیه خبری ازشون نیست!
بازم ممنونم استاد

سلام
۱-لطفا با اشخاص خبره تر هم مشورت کنید.

۲-در وبلاگ بیشتر نمی تونم توضیح بدم.

سیروس شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:11 ب.ظ

استاد سلام ضمن تبریک به قبولیهای گرامی متاسفم به اطلاع برسانم میتوانند رتبه های اعلام شده واقعی نباشند. شما چگونه مطمئن میشوید؟

سلام

حق با شماست و من نمی توانم مطمئن بشوم در حقیقت بنا بر اعتماد است.
مضافا مسوولیت با نویسندگان است برای همین است که گاهی به احراز هویت افراد تاکید موکد دارم و اگر مطلبی کوچکترین نکته ناروایی علیه کسی داشته باشد سانسووووور می شود. ضمنا من دانشجویی به نام سیروس نداشته ام؟! اگر دوست داشتید حضوری مراجعه بفرمایید.

حسین دهقان شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:06 ب.ظ

سلام
به دوستان عزیز
فقط از دوستان ارشد و دکتری مخصوصا سلمان و مرتضی عزیز میخوام که شما هم در نظر بدهید. دست تنهام!
از دوستانی که مرا مورد لطفشون قرار دادند بسیار سپاسگذارم. امسال ماشالله دوستان زیادی به من ای میل زدن و درخواست کردن کمکشون کنم. از اینکه قابل دونستند سپاسگذارم. از آنجا که واقعا وقت من برای این کار خیلی کم است و دوستان زیادند. لطف کنید کارنامه خودتون رو به من میل کنید و بعدمن شماره خودم رو به شما میل میکنم تا تلفنی اگه بتونم کمکتون کنم.

سلام آشنای عزیز، حالا زنگ میزنی آشنائیت نمیدی؟!

موفق و پیروز باشید

حسین دهقان یکشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:07 ق.ظ

سلام

به نظر من شما میتونید از شهر های سمنان به ترتیب دانشگاه سمنان صنعتی شاهرود و دامغان رو انتخاب کنید. اما در مورد امکانات و اساتید استاد بیشتر از هر کسی اطلاعات دارند.

حسین دهقان یکشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:21 ق.ظ

سلام به خانم الهوئی عزیز
به نظرم پلیمر تهران را قبل از پژوهشگاه بزنید بهتر است. در مورد انتخاب تربیت مدرس هم اگر من جای شما بودم تجدید نظر میکردم! خواستید تلفنی علتش رو بهتون میگم.
دانشگاه الزهرا دانشگاه خیلی خوبیه.
دانشگاه قزوین هم دانشگاه خوبیست.
تحصیلات تکمیلی زنجان رو فراموش نکنید که از لحاظ امکانات و اساتید خیلی بهتر از بسیاری از دانشگاه هاست.
آلی شبانه پژوهشگاه رو بعد از شبانه دانشگاه هایی مثل شریف و تهران و بهشتی و امیرکبیر و علم وصنعت بزنید بهتر است.
در مقایسه امکانات و چیزهای دیگر بین قزوین و سمنان باید بگم حتی اگه امکانات سمنان کمتر باشه برای شمایی که لیسانس رو سمنان بودید و با اساتید آشناتر هستید شاید سمنان بهتر باشه. چون نداشتن اطلاعات کافی از اساتید (کارها و اخلاقیات و غیره) بعضی مواقع آدم رو پشیمون میکنه.
یا حق

حسین دهقان یکشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:25 ق.ظ

سلام خانم سحر

بله امکان انتقالی وجود دارد.شاید برخی از دوستان از من بیشتر اطلاعات داشته باشند تا راهنماییتون کنند ولی به امید انتقالی جایی رو انتخاب نکنید چون خودتون بهتر میدونید کار عزیزان مدیر و مدبر ما حساب کتاب نداره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد