صندوقچه ۲۰۱۲ افتتاح شد!

به نام خدا 

سلام به اصحاب صندوقچه 

 

نظر به نکاتی که قبلا خدمتتان گفته بودم و برای نگهداری سوابق صندوقچه ها پس از مدتی نو می شوند! 

ضمن تیریک سال نو خواهش می کنم ما را در صندوقچه ۲۰۱۲ نیز یار و یاور باشید. 

 

ممنون 

  

 

www.aliamoozadeh2012.blogsky.com 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
رحیمی نژاد چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:23 ب.ظ

به نام خدا
سلام به استاد ما شیمی ها دکتر عموزاده ی بزرگوار
دوست ندارم صفر باشه تعداد نظرات.پس:
مبارکه:-)
انشاالله همش خبرای خوب خوب توش بخونیم. مثل موفقیت بچه ها توی درس. قبول شدن توی ارشد و دکترا.عروسی:-) شادی. درستی. راستی. و خلاصه رشد مادی و معنوی همه.به امید خدا

سلام

قاصدک دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:57 ب.ظ

قاصدک

سلام

ما ز یاران چشم یاری داشتیم...

اولا سلام به استاد
بعد سلام به تمامی دوستانی که یا منو میشناسن یا به احتمال 99.999... درصد منو نمیشناسن

من دوره طولانی ای بود که نتونسته بودم به این وبلاگ سر بزنم
ولی سعی میکنم که از این به بعد بیشتر باشم

ماشاا.. با این همه کلبه جدید دیگه کلبه ما رفته اون پایین پایینا

به هرحال سعی میکنم بیشتر از اینا سر بزنم

باز هم منو ببخشید

---------------------------------------------------------------------
هر شب به قرنطینه دل میرم اما
جز زخم و جراحت نشود هیچ نصیبم

هر کس زمحبت به نمک زد دلم آتش
آخر نمکم مرحم خوبیست به زخمم

این دل که قرنطینه دلدار نباشد
همدم شب شکنم شد همه شب غم

----------------------------------------------------------------------

به نام خدا
قاصدک سلام
حالت چطوره مرد؟
خیلی خوشحال می شم می بینمت
چنددلیل داره
مهمترینش اینه که مرد کاری.
یکی دیگه اش هم اینه که فیزیکی!

این صندوقچه قدیمی شده با کلی خاطرات
الان ۲۰۱۲ داریم که لینکش بالای صفحه هست
نمی خوام از کار و زندگی بیفتی اما هر وقت خواستی برات کلبه جدید بسازم.
ممنون
استاد

استاد شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:10 ق.ظ

یکی از خصلت های گنده متکبران لافزن اینه که خودشون را سمبل همه می دونن!
خصلت دوم اینه که ترسو هستن و پشت سر نامهای گوناگون مخفی می شن
سایر خصلتها در کلبه درویشان ۹ بحث شده و ان شاالله بحث می شه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد