کلبه مرتضی (ورژن ۲)-شماره ۲

فرآیند پختگی که به سوختن عارفانه برسد بد نیست. 

نفله شدن بد است. 

شهادت بد نیست. 

این شما و این مرتضی 

بسم الله

دعاهای خوب (از ایمیل وارده از طرف آقای دکتر پیوندی)

سلام 

این دعاهای خوب را ادامه بدهیم؟! 

 

 

 

لطفاً آمین بگوئید:
آرزو دارم سر آمپول‌ها نرم باشد! 
(تاده نظر‌بیگیان / ۵ ساله)


خدای مهربانممن در سال جدید از شما می‌خواهم اگر در شهر ما سیل آمد فوراً من را به ماهی تبدیل کنی! (نسیم حبیبی / ۷ ساله)

ادامه مطلب ...

تبریک به مهدی صابریان عزیز-خبر از محسن محقق

سلام استاد
حالتون خوبه؟
یه خبر داشتم.از اونجا که یکی از اهداف بر پایی وبلاگ این بود که از حال واحوال هم خبر داشته باشیم یه خبر به گوشم رسید که احساس کردم نیاز تو وبلاگ باشه ولی چون نمیدونستم کجا بنویسم میسپارم به خودتون : یکی از بچه های ورودی مهر84 به سلامتی داره سرو سامون میگیره اونم کسی نیست جز مهدی صابریان که قبل محرم عقد کرده.من شخصا براش آرزوی موفقیت می کنم. البته ایشاالله در آینده باز هم از این اخبار میشنویم.
موفق و پیروز باشید.خدانگهدار 
 
 
تبریک به مهدی عزیز و با آرزوی خوشبختی..............استاد

تبریک به آقای دکتر فضلی

با کمال مسرت مطلع شدیم آقای دکتر فضلی به رتبه دانشیاری ارتقا یافته اند. 

از صمیم قلب به ایشان تبریک گفته و آرزوی توفیقات بیشتر ایشان و گروه شیمی را داریم.

تسلیت به آقای دکتر اصغری

انا للله وانا الیه راجعون 

 

به راستی که این آیه به انسان آرامشی عمیق و واقعی می بخشد. 

با خبر شدیم پدر گرامی دکتر دعوت حق را لبیک گفته اند.

 

جناب آقای دکتر اصغری-سرکار خانم دکتر رجبی-هلیای کوچک و عزیز 

فقدان عزیز از دست رفته را تسلیت عرض می نماییم. 

اصحاب صندوقچه