تسلیت به آقای دکتر اصغری

انا للله وانا الیه راجعون 

 

به راستی که این آیه به انسان آرامشی عمیق و واقعی می بخشد. 

با خبر شدیم پدر گرامی دکتر دعوت حق را لبیک گفته اند.

 

جناب آقای دکتر اصغری-سرکار خانم دکتر رجبی-هلیای کوچک و عزیز 

فقدان عزیز از دست رفته را تسلیت عرض می نماییم. 

اصحاب صندوقچه

نظرات 14 + ارسال نظر
شهرازاد پنج‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:37 ب.ظ

با سلام.
من هم به نوبه خودم مصیبت وارده را به جناب آقای دکتر اصغری استاد عزیزم تسلیت عرض می کنم و امبدوارم که غم آخرشان باشد.

مطهره معماری پناه پنج‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:47 ب.ظ



پدرم دیده به سویت نگران است هنوز

غم نادیدن تو بار گران است هنوز

آنقدر مهرو وفا برهمگان کردی که

نام نیکت ، همچنان ورد زبان است هنوز

به جناب آقای دکتر اصغری،سرکار خانوم دکتررجبی و هلیای

کوچیک وعزیز تسلیت

میگم.

شمسی پنج‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:08 ب.ظ

سلام.
من هم به آقای دکتر اصغری و خانواده محترمشون تسلیت می گم.

۱۳ پنج‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:59 ب.ظ

به نام خدا
من هم به تمامی داغداران تسلیت میگم و از درگاه خالق بی همتا درخواست رحمت برای این عزیز سفر کرده را مسئلت دارم

امید طاهری پنج‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:35 ب.ظ http://mehr1384.blogfa.com

سلام من هم تسلیت میگم و امیوارم که غم آخرتون باشه.

سلمان رحمانی پنج‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:31 ب.ظ

به نام خدا
دکتر عزیز تسلیت ما را هم بپذیر.
از خداوند برای آن مرحوم طلب آمرزش و برای بازماندگان صبر خواستاریم.

نیما بنی جمالی جمعه 10 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:38 ق.ظ


چه بود؟ این تیر بی رحم از کجا آمد؟

که غمگین باغِ بی آواز ما را باز

درین محرومی و عریانی پاییز ،

بدینسان ناگهان خاموش و خالی کرد

من هم به دکتر وخانواده محترمشون تسلیت میگم غم آخرشون باشه

طالبی جمعه 10 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:45 ب.ظ

سلام
من هم به نوبه ی خودم این حادثه را به دکتر اصغری و سرکار خانم رجبی تسلیت میگم.

مرتضی شنبه 11 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:31 ق.ظ

به نام خدا
یه سوال دارم البته بخاطر دور بودن از محیط دانشگاه سمنانه
بابت چی همه تسلیت می گن؟
انقدر فهمیدم که دکتر اصغری یکی از بستگانشون فوت شدن حالا این متوفی کی هست رو تا اینجا کسی اشاره ای نکرده!!!

دکتری اصغری و خانواده ی محترم تسلیت این عزیز از دست رفته (که هوز برایم علامت سوال است متوفی کیست) را تسلیت می گم.

یا علی

پدرشون مرحوم شدن

مرتضی شنبه 11 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:51 ق.ظ

سلام مجدد
انا لله و انا الیه راجعون رو که خوندم شوکه شدم و مابقی متن رو درست نخوندم
سوتی دادم عذر می خوام
البته از شعر خانم معماری پناه حدس زدم پدرشون فوت کردم
پشت و پناه یه مرد به پدرشه و خیلی سخته که این پناهگار رو از دست بده
خدایش بیامرزد و صبر عجیل به دکتر عطا فرماید

استاد خدا پدر و مادر شما هم حفظ کنند و انشالله صدها سال سایه شون بالای سرتون باشه

یا علی

ان شاا... خدا سایه همه پدر و مادرها را بالای سر بچه هاشون مستدام بداره

امین سه‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:32 ب.ظ

سلام خداوند آن مرحوم رو غریق رحمت کنه انشائ ا...

ان شاالله

سلام امین
ممنون که هستی
می خواستم امروز بهت زنگ بزنم
حال واحوال خودت چطوره؟

مدرس شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:21 ق.ظ

سلام...
من هم به نوبه خودم این غم بزرگ را به جناب دکتر اصغری و خانم دکتر رجبی تسلیت می گویم امیدوارم غم اخرتون باشه

رحیمی نژاد شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:05 ق.ظ

سلام
خدا رحمت کند

بارون واسمون شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:25 ب.ظ

سلام.
باید زودتر ازاینها تسلیت میگفتیم کوتاهی مارو ببخشید.امیدواریم غم اخرتون باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد